Μάρκος Τρούλης: Μέγα λάθος να λέμε, «όλα καλά» στις σχέσεις με την Τουρκία, όταν εκείνη μας απειλεί!
Newshub: Ο Μάρκος Τρούλης Καθηγητής Τουρκικών και Ασιατικών Σπουδών στο ΕΚΠΑ και Καθηγητής στη Σχολή Εθνικής Ασφάλειας είναι καλεσμένος σήμερα στο newshub.gr και μας αναλύει τα δεδομένα της συνάντησης Μητσοτάκη – Ερντογάν αλλά και εκείνα μεταξύ Τραμπ και Ερντογάν στο Λευκό Οίκο.
«Ο Ερντογάν πάει σε αυτή την σύνδιάσκεψη με βασικό του θέμα τα F35 και την επιστροφή της Τουρκίας στο πρόγραμμα παραγωγής τους. Επίσης μία σειρά από σημαντικές εμπορικές συμφωνίες που είναι ένα βήμα πριν την ολοκλήρωση τους. Το τρίτο θέμα είναι η Συρία.
Όσο όμως κι αν υπάρχουν πολύ στενές προσωπικές σχέσεις ανάμεσα στον Τράμπ και τον Ερντογάν, όσο βρίσκονται οι S400 στο έδαφος της Τουρκίας θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο να ξαναμπεί η Τουρκία στο πρόγραμμα των F35!».
Όσο αφορά την Σύρια, η μεν Τουρκία θέλει να έχει ηγετικό ρόλο στην «διαχείριση» της νέας κατάστασης στη Σύρια, μία ουσιαστική εκμηδένιση του Κουρδικού στοιχείου και μία τελική «φιλανδοποίηση» της Συρίας σε όλα τα επίπεδα. Οι αμερικανοί δεν θέλουν τίποτα από αυτά!
Επίσης η Τουρκία και η Ρωσία μπορεί να έχουν τακτικού είδους «συμμαχία», που όμως είναι θέμα χρόνου να φτάσει στο τέλος της και οι δύο χώρες να έρθουν σε ρήξη.
Αποτελεί πάγια τακτική της Τουρκίας να «εκμεταλλεύεται» το χάος για να προωθήσει τα συμφέροντα της (βλέπε Λιβύη και άλλες χώρες). Την δεκαετία του 90 έκανε τα ίδια στο Αζερμπαιτζάν. Στη Σύρια θα είναι λίγο πιο δύσκολο, γιατί το Ισραήλ έχει αποδείξει ότι χαράζει μία στρατηγική για την ασφάλεια του, που δεν έχει κανένα ενδοιασμό να πλήξει όποιον την αμφισβητεί.
«Η συνάντηση Μητσοτάκη Ερντογάν είναι συνδεδεμένη με εκείνη Τραμπ Ερντογάν. Όπως είπαμε η τακτική των Τούρκων στην ευρύτερη Μ. Ανατολή είναι σε αντίθεση με τα αμερικανικά συμφέροντα που θέλουν ειρήνη και ασφάλεια στην περιοχή.
Οπότε, το να βλέπουμε την ελληνική διπλωματία να περνάει ένα κλίμα άριστων σχέσεων ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία, είναι κάτι λάθος. Απειλούμαστε, είναι ξεκάθαρο και πρέπει να το κάνουμε σαφές παντού. Τι μήνυμα στέλνουμε όταν λέμε, «είμαστε πάντα εδώ, πάντα διαθέσιμοι για ότι θέλει η Τουρκία;» Απλά δίνουμε δικαιολογία στον Ερντογάν να πει στο Τραμπ, ορίστε μην ακούς τι σου λένε οι γερουσιαστές για τουρκική επιθετικότητα, οι ίδιοι οι Έλληνες, λένε «όλα καλά»!.
Αποποίηση ευθυνών: Σας ενημερώνουμε ότι αυτό το κανάλι μεταφέρει από Ελληνικά και Ξένα κανάλια ειδήσεις ή/και εκπομπές με θέματα και θεματολογία με την οποία δεν συμφωνούμε ή διαφωνούμε απαραίτητα. Όλα τα πνευματικά δικαιώματα και η διαχείρισή τους ανήκουν στο εκάστοτε κανάλι η ανεξάρτητο παραγωγό. Ο δικός μας ο σκοπός, ως εκ τούτου είναι ΜΟΝΟ ενημερωτικός και ο ρόλος μας ουδέτερος σε ιδέες ή/και συμπεριφορές.
Το κανάλι μας δεν συμφωνεί απαραίτητα με τις απόψεις που προβάλλονται στα βίντεο
ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ & ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ








