Ηχηρό χαστούκι στους σφετεριστές στα Κατεχόμενα, από το Γερμανικό ΥΠΕΞ
e-enimerosi: Ανταποκριθήκαμε στο Star FM και στην εκπομπή της Όλγας Λαθύρη «Ήρθε η ώρα», όπου παρουσιάσαμε το ρεπορτάζ μας σχετικά με τον σφετερισμό των κατεχομένων.
Εξηγήσαμε πώς ξεκίνησε η έρευνα και ποιες ήταν οι αντιδράσεις, ενώ μεταφέραμε και την επίσημη απάντηση που λάβαμε από το Γερμανικό Υπουργείο Εξωτερικών, η οποία δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στο ζήτημα και ενισχύει τη σημασία της ανάδειξής του στη δημόσια σφαίρα.
Αποποίηση ευθυνών: Σας ενημερώνουμε ότι αυτό το κανάλι μεταφέρει από Ελληνικά και Ξένα κανάλια ειδήσεις ή/και εκπομπές με θέματα και θεματολογία με την οποία δεν συμφωνούμε ή διαφωνούμε απαραίτητα. Όλα τα πνευματικά δικαιώματα και η διαχείρισή τους ανήκουν στο εκάστοτε κανάλι η ανεξάρτητο παραγωγό. Ο δικός μας ο σκοπός, ως εκ τούτου είναι ΜΟΝΟ ενημερωτικός και ο ρόλος μας ουδέτερος σε ιδέες ή/και συμπεριφορές.
Το κανάλι μας δεν συμφωνεί απαραίτητα με τις απόψεις που προβάλλονται στα βίντεο
ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ & ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ








